Anglická firma Quick Play Sport Ltd. se rozhodla vyrábět fotbalové branky, které jsou lépe přenosné, bezpečnější a cenově dostupnější než je většina branek na trhu.
Nápad použít napruženou konstrukci z oceli a kompozitu uhlíkových vláken expandoval firmu na celosvětové trhy, kde se branky Kickster a později Match Goal staly základními tréninkovými pomůckami nejen v mnoha fotbalových klubech, ale i např. ve školách, kde je bezpečnost na prvním místě.
Začátek - 2006 William Parsons a Allen Holland úspěšně dokončili studium produktového designu a začínají vyvíjet nový typ fotbalové branky. |
Založení firmy - 2007 Vznikla firma QUICKPLAY a Steven Crosby do ní vstoupil s kapitálem a 20 lety zkušeností s podnikáním. |
||
Branky Kickster uvedeny na trh - 2007 Po náročné práci a patentování výrobků byly představeny 2 rozměry branek Kickster na veletrhu Grass Roots v Birminghamu. |
Začátek prodeje - 2008 Přes počátek ekonomické krize se firma rozrůstá a počet distributorů v Británii se rozšiřuje. |
||
Nejprodávanější branka na Amazon.co.uk - 2008 Jedna recenze za druhou na Amazonu uděluje Kicksteru 5 hvězdiček a branky se dostávají na první místo nejprodávanějších fotbalových branek. |
Mezinárodní expanze - 2010 Co funguje v Británii, funguje i jinde. QUICKPLAY nyní prodává do víc než 10 zemí, včetně České a Slovenské Republiky. |
||
Rozšíření sortimentu - 2011 Během jednoho roku se sortiment rozšířil ze 2 výrobků na 15. Firma se rozrůstá jako nikdy před tím. |
Mezinárodní veletrh ISPO v Mnichově - 2012 Na veletrhu byla představena odrazová síť Kickster SPOT a ve stejném roce se stala jedním z nejprodávanějších výrobků. |
||
Nové distribuční centrum - 2012 QUICKPLAY navyšuje skladové kapacity, aby uspokojila rostoucí poptávku britského a zahraničního trhu. |
Značka posiluje - 2013 Zvyšuje se povědomí o značce a QUICKPLAY dodává v Británii obchodníkům jako je John Lewis, Costco, Tesco. V zahraničí je vybudovaná síť více než 30 distributorů. |